Якщо ви бажаєте повернути, обміняти або надіслати придбаний товар на гарантійний чи позагарантійний ремонт, будь ласка, перегляньте нижченаведену таблицю та ознайомтеся з нашими умовами.

Бажано, не викидайте пакування, на яку була наліпка нової пошти! Тому що можна відразу (або через кілька днів) оформити на новій пошті "Легке повернення"

1.  Не сподобався товар, хочу повернути

Термін повернення до 14 днів

Повернення товару належної якості

Платник доставки - Покупець

№1. Повернення товару належної якості

Повернення товару належної якості можливе протягом 14 днів з моменту отримання замовлення, за умови виконання наступних вимог та відповідно до ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів":

- товар не використовувався та збережений його товарний вигляд;
- пломби та ярлики не пошкоджені і залишилися на місці;
- наявний документ, що підтверджує покупку.

ВАЖЛИВО: якщо ви оплачували покупку через накладення платіж компанії-перевізника, обов’язково збережіть чек про оплату, після продавець не зможете його відновити, що неможливо повернути вартість; повернення можливо тільки в цьому фізичному або онлайн-магазині, де було здійснено покупку.

Ваші кроки для повернення товару належної якості:

  1. Зателефонуйте за номером 063-194-20-00, вкажіть номер вашого замовлення та причину повернення;
  2. Отримайте від менеджера реквізити для зворотної доставки;
  3. Відправте товар на адресу, вказану менеджером.

ВАЖЛИВО: прослідкуйте, щоб працівники пошти не згинали сумку, рюкзак або інший виріб, щоб уникнути заломів матеріалу; вартість доставки при поверсі продукції покриває покупець;

4. Повідомте менеджеру номер ТТН, щоб ваше відправлення могло ідентифікуватися.

ВАЖЛИВО: якщо під час перевірки перевіреного товару будуть виявлені сліди використання, пошкодження або пошкодження пломб і ярликів, що зробили неможливим його перепродаж, продав склад «акт огляду товару», детально описано пошкодження та пошкодження, і відправте товар назад на купівлю.

5. Очікуйте повернення коштів на платіжну проблему протягом 7 днів з моменту отримання посилки на віддалену пошту.

ВАЖЛИВО: Для повернення коштів відповідно до п.7 та п.8 розділу 3 «Порядок реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій» вам надаються документи, що підтверджують вашу особу (паспорт - ПІБ, серія, номер та яким виданий) та міжнародний номер банківського фонду. . . . рахунку IBAN. Як знайти свій IBAN? Інструкція Даю згоду на обробку персональних даних згідно із Законом України "Про захист персональних даних".

2. Я отримав/ла товар з виробничим дефектом.

Термін повернення до 14 днів

Обмін товару НЕналежної якості (товаром неналежної якості не є товар, який був пошкоджений перевізником або під час відкриття пакування (пори виробу канцелярським ножем)).

Платник доставки - Продавець

№2. Обмін товару НЕ належної якості

Ваші кроки для повернення товару належної якості:

  1. Зателефонуйте за номером 063-194-20-00, вкажіть номер вашого замовлення та причину повернення;
  2. Отримайте від менеджера реквізити для зворотної доставки;
  3. Відправте товар на адресу, вказану менеджером.

ВАЖЛИВО: прослідкуйте, щоб працівники пошти не згинали сумку, рюкзак або інший виріб, щоб уникнути заломів матеріалу; вартість доставки при поверсі продукції покриває покупець;

4. Повідомте менеджеру номер ТТН, щоб ваше відправлення могло ідентифікуватися.

ВАЖЛИВО: якщо під час перевірки перевіреного товару будуть виявлені сліди використання, пошкодження або пошкодження пломб і ярликів, що зробили неможливим його перепродаж, продав склад «акт огляду товару», детально описано пошкодження та пошкодження, і відправте товар назад на купівлю.

3. Отримано не той товар, який було замовлено.

Термін повернення до 14 днів

Обмін помилково доставленого товару належної якості

Платник доставки - Продавець

№3. Обмін помилково доставленого товару належної якості

Обмін товару належної якості можливий протягом 14 днів з моменту оформлення замовлення за умови дотримання наступних вимог та відповідно до ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів":

- товар не використовувався, і збережений його товарний вигляд;
- пломби та ярлики залишилися непошкодженими;
- обмін і повернення повертаються в тому фізичному або інтернет-магазині, де було придбано товар.

  1. Зателефонуйте за номером 063-194-20-00, вкажіть номер вашого замовлення та причину повернення;
  2. Отримайте від менеджера реквізити для зворотної доставки;
  3. Відправте товар на адресу, вказану менеджером.

ВАЖЛИВО: прослідкуйте, щоб працівники пошти не згинали сумку, рюкзак або інший виріб, щоб уникнути заломів матеріалу; вартість доставки при поверсі продукції покриває покупець;

4. Повідомте менеджеру номер ТТН, щоб ваше відправлення могло ідентифікуватися.

ВАЖЛИВО: якщо під час перевірки перевіреного товару будуть виявлені сліди використання, пошкодження або пошкодження пломб і ярликів, що зробили неможливим його перепродаж, продав склад «акт огляду товару», детально описано пошкодження та пошкодження, і відправте товар назад на купівлю.

  1. Очікувати повторну відправку товару на реквізити, які були вказані у замовленні.

4. Я виявив/ла несправність фурнітури/ У мене розійшовся шов / Здувається надувне спорядження.

Термін повернення за гарантією товару з дня покупки

Обмін товару НЕналежної якості (товаром неналежної якості не є товар, який був пошкоджений перевізником або під час відкриття пакування (пори виробу канцелярським ножем)).

Платник доставки - Продавець

№2. Обмін товару НЕ належної якості

Ваші кроки для повернення товару належної якості:

  1. Зателефонуйте за номером 063-194-20-00, вкажіть номер вашого замовлення та причину повернення;
  2. Отримайте від менеджера реквізити для зворотної доставки;
  3. Відправте товар на адресу, вказану менеджером.

ВАЖЛИВО: прослідкуйте, щоб працівники пошти не згинали сумку, рюкзак або інший виріб, щоб уникнути заломів матеріалу; вартість доставки при поверсі продукції покриває покупець;

4. Повідомте менеджеру номер ТТН, щоб ваше відправлення могло ідентифікуватися.

ВАЖЛИВО! Повертаючи або обмінюючи товар, ви забезпечуєтеся з нашими умовами обміну, повернення, гарантійного та негарантійного обслуговування і зобов'язуєтесь їх слідувати. В іншому випадку ми залишаємо за собою право відмовити вам у поверненні, обміні або обслуговуванні товару.